Skip to content

Séta az esőben

szeptember 14, 2012

Szeptember 13-án az egyetemi gitárfesztiválra hívott el egy cimborám. Először nem akartam menni, fáradtságra hivatkozva… végül rávettem magam, mert azért mégis csak ki kell mozdulni néha egy kicsit. Gépet vinni végképp nem akartam, de indulás előtt 5 perccel ezt is meggondoltam, mondván mi rossz sülhet ki belőle? Be is készítettem gyorsan a szerkezetet és útra keltem a fix 50mm-es objektív és a jó öreg Nikon társaságában.

A gitározás közben nem, de hazafele annál inkább kattogtam az esernyő alatt 🙂 Ez lett a végeredmény:

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

From → Bejegyzések

Hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

